Den riktiga Farmen!

 Antligen skulle vi ivag till den riktiga farmen for att se min mammas kor.  Att fa sova under bar himel var nagot jag alltid velat gjort, jag min mamma och hennes broder akte ivag till the Catllepost for att doda en ko till brollopet, sa vi akte anda till mahalape och sedan in i bushen for att na mammas o deras farm. Luften var varm och lukten av kor overallt. De kandes som antligen  " det har var det jag hade vantat pa ", minnerna kom tillbaka nar jag och pappa skulle aka in till bushen dar han jobbade och nar vi skulle stanna for att kissa sa skulle vi skynda oss for att ett lejon kunde komma narsomhelst.  1 natt var perfekt for mig o mamma.

Dagen efter kunde jag se hela Bushen med mina egna ogon och nu kom dagen dar jag skulle se hur dom slaktar korna. Och mitt emot min moster vaxte det " AMARULA TRAD " japp amurula drinken som alla dricker is made here.  DOm hade aven sparat min pappas gamla bil hahaha :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0