The Last O´f African Memories ,

Jag vill verkligen visa er alla videos som jag har tagi, så ska försöka fixa så att ni kan få se.

Nu är jag tillbaka i Sverige och det is kallt här och jag tror jag är i nån chock efter all ändring. Jag saknar verkligen tillbaka redan efter alla goda o glada människor & all mat som finns och natur, och saknar värmen också fast den kunde bli så het att man ville svimma, så på något sätt känns det skönt att vara tillbaka för att nu kan jag kyla ner min kropp. Jag kommer verkligen aldrig glömma den här resan de  hände så mycket varje dag och man lärde sig nya saker också, jag fick äntligen se mina släktingar och min mormor som jag hade saknat i 10 år och massor hade förändrats och botswana har verkligen utvecklats och blivit en riktig Diamant land.

Så jag kommer verkligen att komma tillbaka inom 2 år igen tanken är att jag ska komma varje år nu och inom 10 år kommer jag att bygga upp lite buisness där så vi ses snart igen Bots. Och jag älskar verkligen mitt land och vart jag kommer ifrån My rooots! Men hemma är faktiskt Sverige :) soo älskar sverige 2lalalallala



Ps. Jag var sjuk här och hade feber, can u believe that hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0