Asså Jag Driver Inte


Det här e helt sjukt...de närmar sig. Jag dricker ett glas vin eller 2, halv ledsen att ja lämnar mina underbara vänner men samtidigt så gör jag någonting nytt få se vad som finns där för mig! jag är så lycklig för att jag kollade nyss på videos när jag var liten och på min släkt, dom har väntat på oss i 10 år och nu kommer vi att vara där om 2 dagar sååååååå himla kul de så fuckin sjukt! Familj för mig betyder så mycket.. Älska din mamma o pappa o syskon o alla andra för dom kommer alltid finnas där!

Och jag har fått tag på en kamera så baby det kommer bli Videos och Pictures! Älskar er alla faktiskt!

God Bless u all

Countdown 2 dagar kvar





Kommentarer
Postat av: CAMIE

Åh va kul ^^, Åker du dit själv eller med familjen eller? :D

Jag är också arbetslös :( Försöker hitta ett jobb så jag kan gå min make up utbildning :D Men det är inte så lätt xD

2009-10-13 @ 18:00:07
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: fegrfd

JEN! glöm inte okej, sovsäck!!!!!!!!!! ge till oscar PUSSSSS I'LL MISS YOU MOST

2009-10-13 @ 19:35:18
URL: http://honkeydonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0