botswanaaa

Forsta dagarna sa tog vi det lugnt och traffade for forsta gangen min kusin och det var sa kul haha.
Jag kunde fortfarande inte tro att jag var i botswana. Men flyget gick as bra, jag ar jatte nojd med flyget vi fick bra service och maten var fatksitk fantastiskt och vi fick bara vanta 20 minuter i istanbul. Sen nar vi kom Jburg sa var det lite problem for vi skulle traffa varan moster och min syster som hade varit i Capetown.

 Vara mobiler hade dott och da borjade vi fa lite panik haha men allting gick bra och for forsta gangen efter 10 ar sa traffade jag min moster och min morbror Wooooow mamma hoppade o krama dem och de blev tarar och jag var i chock och de va sa sorligt o kul o allt pa samma gang. Jag visste inte va jag skulle saga till min morbro som jag vaxte upp med jag var o chock verkligen. Sen efter 30 min  kom min syster och Melinda och da var alla samlade och nu kunde vi aka hem till botswana.


Min syster ,Kusin & Moster

  

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0