Idag Åker Jag

Idag börjar min resa till mitt kära hemland. Idag börjar " My African Diary " for real. Idag kommer jag att få åka från Stockholm till Istanbul sen vidare till Johanneburg. Idag kommer jag att sitta på planet och tänka på dom jag älskar. Idag kommer jag äntligen att få säga - att jag ska åka till botswana.Det kommer att hända så mycket idag.

Det är lite rörande! men jag kommer tillbaka den 12 December och då kommer det förhoppningsvist att vara snö här, och jag lovar att ta med mig sol&Värme hit till er. Va inte ledsna mina vänner jag kommer på Nolltid : )
Så snälla ta hand om er här och ha det så bra och vi ses snart igen. Älskar er och Lycka till Ciaooo Locooos!

/ J

My Last Countdown.
Countdown 0 dagar kvar och 12,5 h left.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0