J.Andersson

Tänkte Presentera mig lite och lägga in fler bilder!


Jennifer de mitt namn men kallas för jennifaa - la lopez & lope.
Jag är född i Botswana, dit jag ska om några dagar kan fortfarande inte tro att jag ska åka dit snart:), min pappa är svensk och min mamma är Africana så " im Mixed race " har 2 underbara & jobbiga syskon, den minsta bor i göteborg och den äldsta bor i Oslo och jobbar som stylist, och de hon som ska följa med till La Botswanaa...

Jag har två drömmar i mitt liv och dom har jag haft sen jag var liten. Mitt mål i livet är att uppnå mina drömmar och verkligen få gö de jag drömmer om varjedag! min passion är stoor och jag kommer aldrig ge upp och jag vet att "- one day , im going to make it." Jag ler just nu, och varje gång jag tänker på " My Dreams så ser jag ett ljus framför mig och det är den som ger mig kraften att aldrig sluta tro på mig själv.
Så vad ni än gör, ge aldrig upp hoppet och sluta aldrig tro på era drömmar. Ni är här på jorden för att göra saker ni vill göra, och saker som ni tror är omöjligt är möjligt-allt är möjligt ( remember that )Sluta aldrig tro på dig själv. 

Ni kommer att få se bilder på mig, och mina underbara vänner som betyder mycket<3 Som sagt så älskar jag att lägga upp bilder än att skriva så bilder för mig säger nästan allt! Om ni undrar något så kommentera så svarar jag!

 en bild på mih             När jag sitter o posar

                                                     
                                 Studenten    Hultsfred      Min syster och jag! på Fashion Week                                                                                  



Jag tog Studenten iår så det är nu mitt liv börjar.Var även på Hultsfred iår de va grymt kul drog med mina 2 bästa vänner.Hann med Oslo fick bo hos mign syster, här var vi på-
Oslo Fashion week Very fun fun fun.    
       
Det finns så många bilder jag vill lägga upp men det där får räcka för nu. Jag har varit med om så mycket och vill dela med mig men jag ska berätta mer om min resa till Afrika för det var därför jag startade bloggen!. Sådär ja nu har jag berätta lite om mig själv. lalala lalalal lalalala lalalala

sooo Long / J



Kommentarer
Postat av: nickelodeon

kommer sakna dig! ska vi ut imorn? hih strömpis! pössi

2009-10-06 @ 21:31:18
Postat av: jennifer svarar

Ja vi får väl hitta på något, men de så drygt att åka fram och tillbaka, vem ska vi sova hos då?

2009-10-06 @ 22:31:06
Postat av: Karin

Vad fina Bilder, snygg är du!

2009-10-06 @ 22:40:46
Postat av: Sabina K

Det ska bli jätte spännande att få läsa mer, fortsätt blogga

2009-10-06 @ 22:42:40
Postat av: CAMIE

Hej snygging :D

Allt bra?

2009-10-08 @ 22:43:06
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej Camilla Guh va kul att du skrev :) allt är bara bra med mig, hur äre själv? de va längesen saknar dig :)

2009-10-08 @ 23:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0