Maun - Safari

Jag har varit pa resande fot hela tiden och vi har inte haft tid att chillat, Vi har nu spenderat  dagar i Maun hos Lars och det har varit en upplevelse som jag aldrig kommer att glomma. Nar jag kom dit sa akte vi till en Lodge och tog nagra drinkar  och kakade mat och bara njot av sallskapet, dagen efter skulle vi fa aka flygplan till eagly irland for att sedan aka helikopter och de va de roligaste jag har gjort pa lange assa. Sen akte vi bat over hela Okavango Delta! Och sag massa wilda dju :) det var fantastiskt.

Jag har aven filmat och de kommer jag att lagga ut sen har po de har inlagget. Som sagt sa hade jag skit kul har aldrig akt helikopter forut sa de va sa himla spannande och se alla djuren sa nara och sen efter flyget sa hade vi timmars bat tur ute i Okavango Delta och dar sag vi bland annat krokodiler. Ha sa kul o njuut av bilderna for jag njot i verkligheten ..... ciaoo ses sanrt. 






































The Best time Ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0