The No.1 Ladies' Detective Agency


Det är bara några dagar kvar shiiiiit det börjar närma sig. Jag sitter nu hos min kära vän Nick Uma Thianthong och vi sitter o nördar framför våra laptops, de alltid lika kul att umgås med pinick  vi är bara så Crazy när vi är tillsammans älskar henne så så så mycket.

Nu är min syster i Kapstaden har dock inte pratat med henne än, men tror  att hon har det bra där. De vår nu i afrika alltså så är de snart sommar där nere och jävlar va de kommer bli skönt med värmen, jag är så trött på kylan. Tänk er att det kan gå upp till 50° DAMN! just när är det 34° i Gaborone.

Idag tänkte jag faktiskt berätta lite om boken The No.1.. jag ska vara helt ärlig så har jag faktiskt inte läst böckerna men har hört om dem och har sett filmen säger bara Yeeey:D!!!!. Böckerna finns i 10 delar och är skriven utav den brittiska författaren
Alexander McCall Smith. Tänkte faktiskt inte skriva så mycket idag men jag ska visa en Video som handlar om Botswana och mest om Filmen, den är ca 11 min men helt värd att se på  & Trailern.

Countdown 6 dagar kvar













The No.1 Ladies' Detective Agency - Trailer



Kommentarer
Postat av: n

bebis, du åker fan sanrrtttt..vem ska jag nu ringa mitt i natten eller tolv på morronen o väckaaa? vems cp hand kommer jag nu filma.. vem kommer ge mig råd??? kommer inte ha nå liv typ när du åkt! GLÖM MIG INTE !!!!!! love

2009-10-08 @ 21:55:58
Postat av: Jennifer

Jag vet jag åker snart:)oh Gumman sluta nu blir jag ledsen, de bara att skicka ett mail till om de något så finns jag här. Jag kommer sakna dig så så så mycket nick :( hah de inte så att ja kommer bo där jag kommer tillbaka i December då ska vi dra till England juu I LOVE U SO MUCH

2009-10-08 @ 22:58:10
Postat av: CAMIE

Härligt^^, Jo det är bara bra med mig också :D Saknar dig också, känns som evigheter sen jag såg dig!<3



Va gör du nu jobbar du eller? ;D

2009-10-08 @ 23:15:31
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0