Jag är Kär!


Det är nog det rätta ordet.  Alltså du det här har gjort mitt år, jag tog en promenad idag köpte saftiga plommon lyssnade på musik och bara njöt av vädret, bestämde mig för att gå upp för den så kallade " oslos finaste häng park "? som ligger exakt vart jag bor. Här kommer det:


Foto: Helge Höifödt
satt där vid kanten och bara chilla för mig själv, men bilderna är inte mina och togs i somras tror jag.

Jag har aldrig varit så fri på såhär länge. De sant, det är den finaste chill parken jag har sett du anar inte hur jävla härligt det var att gå igenom parken med plommon i munnen o musik och bara se hur alla människor njuter av livet. Jag kunde inte låta bli att le och bara känna den starka härliga energin som alla hade, det är en vanlig onsdag och de mer folk än vad de bruka vara på Lögarängen " en ledig sommarkväll ", Jag såg hur folk grilla. drack öl .käka mat.kramas.umgås folk satt o läste böcker spela boll hade med sig stereo " tänkte på sanna o denita o oscar ooh <3 " snygga killar&Tjejer och söta par som satt o kysstes oh så sweeet blir så kär haha.

Önska ni kunde se bilden jag såg från mina ögon...Jag var så nyfiken och tokig så ja ville utforska hela parken så ja gick längst upp och där fann jag mig en plats och jag kunde nästa se hela Oslo men asså jag såg verkligen allt och solen lyste allt kändes Perfekt just då. Jag kommer vara där varje dag yeeey jag är kär nu så underbart hihi. Vi måste ta en öl/vin.filt.mat.musik. ur topp humör till parken. Nu Skiter jag i Krogen asså nu hänger vi på parken och SOFTAR GROFT! & Gratis. 

Mina Vänner ni måste komma och besöka mig.



Foto: Helge Höifödt



Foto: Helge Höifödt









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0