Ready or Not, Here I Come.


fuck.fuck.fuck.

så känner jag just nu min dag känns weird, full med tankar ...where to start?. Sitter på min underbara Balkong solen skiner de varmt jag har på mig en tröja som får mig att le varje gång ja ser den..faktiskt så var det my first smile för dagen tack. Jag ska egentligen inte sitta här och skriva . . . . jag försov mig! så duktig jag är! ärligt så satt jag på 4 alarm för att jag skulle vakna och ingen utav dem ringde ASSÅ HALLÅ ja hörde Inte ett PIP tills ja hörde en svag röst från andra sidan " Jennifer du har försovit dig " AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa vaknar  upp och får panik ooh men no big deal, skakade bort den besvikna energin och gick tillbaka till sängen. Men ja hade fortfarande en känsla kvar som var bra&dålig.


Hade ännu en bra kväll igår blev dock ingen utgång men det var chill. Alltså that feeling jag kan knappt indentify it och de jobbigt har inte haft denna konstiga känslan på jävligt länge asså. itslike overdo.JUST NU  12.20 lyssnar jag på A Woman's Worth - alicia keys.JAg är lugn.tänker.ler.skriver, nu vet jag vad ja behöver en kram-kramar. jag älskar kramar de viktigt,hur man kramar .känslan.Varm. nu skriver jag bara vad som helst känns skönt.



Jag vill ta en glass där uppe vid parken behöver det verkligen.......äter vindruvor så gott smakar sött undrar hur .. smakar;)!. Jag har varit så jävla pratglad sen jag kom till denna stad, whatsup? är de staden eller människorna?! jag bara pratar och pratar....snacka med grannen sjukt länge om inget hahah i need to shut up nu asså. 

Im done here for now..
bjuder på en bild som får mig att skratta for some twisted reason..


Kommentarer
Postat av: Admirer

secretinlove - love your words indeed.

2010-04-14 @ 14:19:40
URL: http://.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0