Loves in the air..



Mycket har hänt och livet bara glider förbi och allt är fint och min kära nick har vairt här på besök, och just nu lyssnar jag på salsa och tänder till de sköna mjuka truminstrument högochlåga svängorna som gör mig att vilja ta din hand och dansa med mih, viftar på höfterna och bara vara thats me, Im so weird but i f** love it.

Oh yea chiquita...quiero volar contigo
Tocar tu ombligo
Y pachanguear contigo.


Min Lille syster var här och besökte oss och följde med mig på photoshoot som skulle attend på Hannelis blogg ehm vet inte riktigt när de kommer att läggas ut men lite cash och vip bilejtt är aldrig fel eller hur sara ?, det var hur kul som helst. Sen har man varit på Mos Def tyvärr inga bilder men det va grymt förutom att mina ögon blev fucked up :S hmm men annars var de great får tacka Henrik för inbjudan ;).

För övrigt är jag så damn glad och vet att jag är på rätt väg allt öppnar sig och de betyder att jag är hemma. Trivs bra här men det är inte "My Home" mitt riktiga hem kommer att vara the last destination N.Y. Jag tog detta beslut för jag måste göra det som måste göras och jag tänker resa genom denna journey själv och den som vill följa med är bara att glida med, tänk att jag vet vad som finns där när jag är redo. so damn amazing thats all i can say. Thank you all random ppl that have the guts to actually come up to me and give me the amazing energy. Jääääjääää gott folk Ha de.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0