Welcome to Jennifer's..

Barbershop



Fick för mig att klippa Saras hår idag efter att hon totalt gav upp.  Stackarn var helt desperat och frågade mig " om jag hade klippt hår förut ?" " Alltså jag har aldrig klippt hår förut på de sättet ". men såklart skulle jag hjälpa en vän haha, så jag tog tag i saxen och på med självförtroendet och in med proffskänslan och tro mig de funkade galant, kände mig som en frisör ett tag förutom att vi inte hade en kam eller en riktig " sax "  vi använde en jävla lite gul sax från ikea som har varit med om rätt mkt till och med klippt mat med den hmm men without that sax så hade vi inte fått detta resultat .... Blev galet bra och är stolt över mig själv / fuck att ja inte tog betalt hahah just kiddddeeen sara.  





Hot right ? :).....Kvällens låtar ...

Ryan Leslie – How It Was Supposed To Be & Ryan Leslie – Addiction - Main



wonder what's next ,tomorrow is a new day....
Peace ooooooooooooooooooooooout folks



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0