Miste 5 år av mitt liv

Massa bilder på moblilen som kommer snart in...


Jag hade en dröm en dröm som fick mig att skriva ner den. De va lite som ett meddelande sm kom till mig, därför tycker jag att de viktigt att man försöker tolka sina drömmar och verkligen ger den uppmärksamhet, det har med dina situationer akkurat nå att göra med. Dig + ditt liv.

Så jag har grubbbbblat om att åka iväg i max 7 dagar för att bara coola ner mig själv och jag behöver verkligen sol & ?...hm så idag kollade jag in sista minuten och jag är så seriös så ja tänker dra imorgon eller på Fredag för att dra i några dagar själv eller med någon idont care jag behöver slappa. Livet är för kort och tiden bara rinner iväg...de va det ja fick känna i drömmen, 5 år av mitt liv bara rann iväg... Tänk att de ända du kommer ihåg av ditt liv är dina födelsedagar, jag fick nog.







Kommentarer
Postat av: labell

wow..true

2010-09-06 @ 18:24:07
Postat av: semiraaaa

You are Good! i Love YOu

2010-09-06 @ 18:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0