Butterflies .Makes .Me .Nervous..


Jag blir så trött varje gång jag kommer hem, jag är helt jävla sliten, men at the end of the day så har jag jobbat hårt för att uppnå det jag vill. Idag var det min " lediga dag "  följde med syrran på stan, men imorgon blir det spännande för då ska ja träffa 2 personer som ska fixa jobb åt mig så vi får hålla tummarna här.

Ikväll blir det kanske utgång måste ha min öl  som ja drömde om.

Jag älskar den här känslan som jag har i min mage och jag älskar den här energin som jag har just nu för den ger mig bara ännu meeeeeer Positiv energi, jag ska bara vara fri och göra saker ja inte har gjort förut och bara vara ME. Sen har jag lite butterflies i magen som gör mig att LE BIG melike!





Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

härligt att du har sådana känslor!

2010-03-16 @ 17:51:40
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0