Inflyttningsfest!

Idag har jag jobbat och de har varit helt okej, väldigt trött dock. Imorgon är jag ledig och de så skööönt får sova ut lite. Förresten så har vi fått en lägenhet nu :D jippi jag är så jävla glad, eller Vi är så jävla glada de blir jag , Sara och Isabelle som kommer bo tillsammans! och de kommer bli så mysigt&Grymt.

Längtar tills vi flyttar in och sen ska jag ha min första inflyttningsfest! YEEEY...
Allt rullar på för mig och de känns grymt, är så himla glad att allt går bra.
Snart kommer min sötnos hit o hälsar på mig sen kommer syrran för att hälsar på syrrorna i oslo.
Åker även till Sverige för sista gången ? för att hämta upp mina sista SAKER! TOTALLY Happy.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack! kul att du gillade den!

2010-03-23 @ 00:21:03
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Nickkkkk

hmm, är min sötnos jag eller? it betta be!!!

2010-03-30 @ 00:53:31
Postat av: Jennifer

Yees min ligga Ragata! hihi De du baby :)

2010-03-30 @ 15:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0