Jag gillart!

Det har varit mycke spring fram o tillbaka, men de så kul att få uppleva oslo..love the city verkligen.
 
Vill bara börja jobba nu känner jag, och jag ska börja leta efter lite film/tv agencys och komma igång med detta nu känner jag, måste börja bygga upp min nätverk och mål. Om det är någon som kan rekommedera en sida där man kan bli medlem i här i oslo, så skriv gärna, typ som Statist.se fast för norge.

JAJAJA imorgon blir det stan stan stan, oooooch på kvällen blir det  bärst bärs & Corona corona.....yeaah baby.

haha P.S Nattis min darling detta är ingen chinchilla eller björn päls, de fake from top to toe! and i luuv it.

jag







Kommentarer
Postat av: Nattis

Even better!! ;D

2010-03-12 @ 13:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0