Resan genom Oslo

Heej alla.

Nu ska jag börja " blogga " igen, ny resa nya äventyr & nya människor.

Nu har jag börjat mitt nya liv i den underbara norska staden Oslo med min vännina Sara Karlsson, vi ska resa hand i hand och utmana våra drömmar. Senare kanske några till joinar min och saras resa ;).

För tillfället bor vi hos min syster beryl, men jag och sara ska vara borta inom 1 Vecka, vi ska förresten på lägenhets visning idag och vi ska även på intervju senare idag, allt går bra och allt kommer att ordna sig för oss.

Jag är så himla glad att jag har flyttat och nu ska jag börja kämpa för att uppnå min dröm och mina mål.
dom senaste 2 dagarna har varit spännande vi har kollat in några rum och daaaaaaaaamn haha scary... men som sagt måste vi börja litet och hemskt för att uppnå de bästa, och de har jag faktiskt inget emot bara vi jobbar och lever livet och har det bra i 1-2 månader. Men jag kommer att visa er resan genom oslo. ;)
Froom thee bad side to the goood side! ;).

Ha de

J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0