God stämning på riktigt hög nivå..

Som alla säger så är det fest 17 dagar i rad här i oslo..och så mycket har inte jag festat men dom 3 sista dagarna joinade jag teamet och hade det riktigt göy på " hög nivå"..

17 mai då vart det grattis på dagen Norge. Riktigt härligt må jag säga...solen lööööös folket vad glada och väldigt fin klädda och det var som en sagaaaaaa. Stämningen var cool men vi var slitna och trötta men Neeeej 17 mai skulle vara igång till dagen efter men det höll ett bra tag och slutade i sängen :). Inte så illa kväll













Tack för att vi fick komma och fira lite o ha " champagne frukost " mat
och trevligt folk. Har faktiskt videos som jag tänker lägga upp när ja har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0