I Will Take The World By Storm

Trust me when i say that

Weekday/Monki Öppningsfest.


Det var mycket bra. Grym kväll snygga kläder snygga människor och härlig energi, har ingen kamera så kunde inte ta massa bilder, men lyckades bli fotad så om ni vill se mer från festen besök..

√ http://www.oslonights.no
http://www.firewalkwithme.no

Alltså jag är lycklig vet inte hur många gånger jag kommer att säga det, men de känns så himla bra på många olika sätt. Tar tiden som den kommer och tror på mina ideer och vet att allt kommer att gå bra, Everything happens for a reason .varför jag träffar de människor jag gör och varför jag får&inte får vissa saker, de för att det finns något där som egentligen väntar på mig, någonting bättre. Sen dag 1 har jag haft den inställningen och se på mig nu
Thats that!
Fått jobb på Puma" Happyyes" och jag kommer att vara Arkadens= Big Outlet Köpcenters  nya ansikte! Det är inte dåligt det, ska börja blogga lite för dem och göra det jag gör bäst och bara fortsätta mig uppåt och honey snart..då mena jag snart BANG tar jag världen by storm.
Trust me when i say that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0