Everything - Everyday - Everywhere

Sliten med stora bokstäver. Jag vet inte vart ja ska börja, har jobbat 3 dagar i sträck och jag är helt död..kan inte röra mig gooosh blir så när man jobbar från 9 till 9 men de kul har träffat många roliga människor, kommer bli a nice team "The Puma team" ska blir väldigt kul att jobba där och att få vara med o bygga upp allt känns otroligt kul.

Jag saknar något så otroligt mycket och som får mig att rysa och ta mig till fantasin.
Allt förändras så snabbt.inge dåligt men bara lite annat nytt. Vad händer egentligen nääh men jag ler o ser på de, vill bara att vi ska alla le för engångs skull..






Åkte hem med en vän och lyssnade på den här låter som är veckans låt!

Fabolous - Everyting,Everyday,Everywhere
Njut som jag göööööööör!
Godnatt till dig o dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0