Sometimes; you do have to go back to the past to smile again, rætt?

Efter att jag har suttit och snackat lite med old friends har jag tænkt på vissa mænniskor som jag saknar otroligt mkt. Och snart tar min væn studenten wihooo och det ska bli gøy att få se henne æntligen sluta skolan eftersom hon har verkligen længtat efter detta nå. Jag hade the time of my life haha saknar min klass FAKTISKT! skønaste klassen EST06A wihoooooooo klædshowen alla galna fester o klassfester och flørtar,

att kunna le och titta tillbaka betyder att man går framåt never ever look back with a sad smile thats when u know ur still at that same spot.. 


nu tænker jag lægga upp bilder jag saknar..som har gjort mina år


Då jag levde in the present 100%
woow nu ær de vænnen mins tur.
Härligt med festivaler
                              Saknar mitt Afro hår!
                      Saknar mitt Afrohår!
saknar mitt långa hååååår! saknar att bara kasta med håret ibland haha
Sommaren med min oscar! <3 alla galna kvællar i sthlm 
haha klædmaskeraden..
haha værldens minsta bild, men ja vet att du hatar den men aa den e så søt før nu har ja rakad.
saknar dig också din jækel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0