Besök H&M!

Kall vacker dag! allt har gått sin väg och nu har turen kommit tillbaka. Tog en runda på byen idag..kände att nu var det dags att komma ut lite. Har inte varit på byen så mycket sen jag kom tillbaka från Usa.  Har inte heller lagt upp så många bilder för min dator är så seg så jag har inte kunnat ladda upp o blogga.

Men idag besökte jag arkaden och kollade runt i butikerna om det fanns någonting nytt och fresh. Det har verkligen kommit in nya ting och nya butiker sen sist och det glädjer mig. Det Mycket salg nå och mycket bra priser runt arkadens butiker, tycker att ni borde ta en runda i arkaden och se vad som finns.


H&M var första butiken jag besökte, såg så mycket fint och nytt och kunde inte hålla mig. oooooh såg denna heta T-shirten som finns nu på H&M hot " RUN - DMC svart med röd text. Hot Hot Hot



149:-






Snygg svart väska...199:-




Ooh de första jag såg var denna  underbara ! Byx-klänning?! Hot 199:- OMG! Köp köp köp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0