Tur Down to Chinatown...

Turen Ner till China ?



Mina ögon ville tro något helt annant! att vi var i Kina, men mitt hjärta sa att vi fortfarande var i New York but a palce called ChinaTown.. Det var verkligen en upplevelse drog ner till Canal street "market "och besökte alla de konstiga marknader där dom säljer fake stuff and same stuff på samma gatan ut.



Börjar bli trött på att gå i 5 - 6 timmar ?





Efter några Blocks hamna vi i Soho, där tuffa vintage stores och lite dyrare affärer börja komma in i bilden, tog inte så långt tid men där gick vi från Chinatown till något helt annat! Blev inte mycket handel på Chinatown, men om ja hade pengar hade jag unnat mig med en fake Bag ellr parfym ..why not ?..men det var fint att bara gå igenom China ett litet tag..sen baack to New yorkaaa...

More to come ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0