Jennifer Ælskar JEANS!

Januari salg, de ær jag redo før, och arkaden har de jag letar efter!




70% salg på Bellès Shoes och honey jag skojar inte det helt sjukt hur billigt det ær med skor  som ser faktiskt bra ut. Tog min tid och gick igenom hela arkaden och ska nu blogga om de butikker som fick mig att skriva om dem.  Hær fannt jag skor frea 100:- klackar Boots allt møjligt.



Rekommenderar dessa skor i "  vinter tid " om man ska ut på fest før dom ær deiliga och absolut inte kalla. hela den raden 430 kr



SE hær , hm nice ?



De positiva med Bellë ær att de inte bara skor skor skor, de æven jackor møssor och allt møjligt.
DU som letar efter em smugg pæls jacka ...måste du kika in dær før dær har dom riktigt fina pælsjackor.



Belles butikk

Ær en bra butikk dær du kan finna billiga skor och " vældigt snygga skor " till en bra pris och som faktiskt hela tiden uppdaterar skor och priser som jag tycker ær ett stort plus.  Bra service och trevliga guttar som jag har støtt på. Passa på att køpa de 100 kr skorna eller varfør inte en pæls jacka ?.



JAG ÆLSKAR JEANS!

hela mitt liv har jag varit en jeans girl, och helt pløtsligt før 2 år sen slutade jag anvænda jeans før då kom Tightsen in...All kinda tights och då blev jag en tights girl...Underbart ..diggar de men nu saknar jag att bruka riktiga underbara jeans! OCh de har tagit så jælva lång tid til jag fannt de jeans som passar mig nu, har gått upp och ner i vikt så har inte funnit min rætta storelk ænnu, men hær har ja jeans som passar alla som jar vill rekommenadera, till alla.. 99:- H&M HELT SJUKT! Sen køpte jag ett par till som slimmade rnt mina ben.. 199:- mørk blå.






Fannt en cool Genser " lång " som kostar bara 75 kr " H&M ".



i tilllægg fannnt jag en enkel men vældigt skøn mT-shirt med skøn material.




H&M

h&m ær en vældig bra butikk dær fashion bara skriker om det, men ibland finner man inget ooch ibland hittar man allt dær. Denna gång fannt jag allt jag behøvde och før en bra pris. H&M brukade vara en av mina favvo butikker så jag kommer alltid att ælska H&M.  Servicen dær ær væl hm Vet inte før de sjælvservice : ) haha lite bittra men hm funkar alltid endå.




Carlings

behøvde inte ens gå in. Fannt dessa  50% om de inte ær billigare nu.



T-shirt store.

som alltid har grumma T-SHIRTS och avgudar dem, men nu såg jag dessa hæftiga ting som har faktiskt varit dær ett bra tag men HONEY i do say.. Billigt och snyggt ;)...99:- Hello? finns æven några som pratar hahaa



Binaco Binaco Bianco

kom efter dinsko! MEn har hæfitga erbjudande och nu seeee alla dessa skor ær SÆNKTA OCHPLEASE  ni måste gå och se de typ skor som man dog før førut før dom var så DYRA men nu kostar dom næsta mindre æn 0:- haha.



DET har varit mycket shopping før mig denna dag och jag ær så NØJD, och tro mig de ær så underbart att finna de plagg som ær " DIg " så dra till ARkaden idag och Finn fram dig. ;) <3


ses på Stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0