salg salg salg, arkaden arkaden arkaden

Ænnu ett besøk till. MAJ!

Innan jag skulle børja se på klæder och finna massa fint, tog jag och min vænnina en lite tur till
kaffebrennerietpå Arkaden. Sol + caffe = Summer. Vill tacka igen før min Tid, har varit vældigt skoj att få vara en del av detta. 1 år går så snabbt, men de kommer fler æventyrer før mig och detta var bara børjan av allt. =) ta en titt på klæderna.





Oh Sommar + Linne= Fint.




Billiga hørnan! 49:-



Såg dennna snygga jacka, Vår - Sommar kappa/Grøn H&M



10 kr10kr10kr10kr10kr før keps?! haha Why not? H&M



50 kr før enkel t-shirt honey passa på H&M øverfårningen.  Finns æven, polos shirts før bra priser.


Blev en runda till med lite klæder. Arkaden har salg hela tiden så jag blir galen før ja ælskaaar klæder.
Besøk æven Belle's shoes, dær har dom MASSA bra skor før BRA PRISER. Allt tar slut så snabbt så skynda og Fynda.

Sprang runt Arkaden før att finna en enkel snygg jacka. Så jag rekommenderar den Grøna dær! ær Dock Herr modell men de skadar inte, så allt ær ær 2 Etg.

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0